Jak napisać wniosek o dofinansowanie i nie dać się zwariować?

Data dodania:
11 stycznia 2016
Typ materiału:
publikacja
Poziom edukacji:
szkoła podstawowa klasy 1-3, szkoła podstawowa klasy 4-8, szkoła ponadpodstawowa
Dla kogo:
nauczyciele i nauczycielki
Obszar programowy:
angażujące środowiska uczenia się
Tagi:
aktywizacja, dobre praktyki
Licencja:
CC-BY-NC
Jak krok po kroku zrealizować pomysł, na którym nam bardzo zależy? Gdzie szukać wsparcia merytorycznego, partnerskiego i finansowego? Na te pytania odpowiadamy w niniejszym poradniku.
Chcemy, żeby pomysły, które powstają w głowach nauczycieli, uczniów, pedagogów, dyrektorów szkół miały szansę na realizację, a problemy, które sygnalizują tym samym szansę na rozwiązanie. Drogę od pomysłu do dofinansowania każdy musi przejść sam, bo nic tak nie dostarcza wiedzy jak praktyka. Możemy jednak Wam w tym pomóc dając kilka ważnych wskazówek na temat „wnioskowej rzeczywistości”, a co za tym idzie pisania aplikacji, organizowania pracy, formułowania problemu i budowania koalicji wokół pomysłu.
Zapraszamy do lektury poradnika i trzymamy kciuki za Wasze projekty!

Poradnik opracowała Eliza Gryszko, przy wsparciu Grzegorza Sipy.

 

Zobacz również