Dyrektorka programowa Fundacji Szkoła z Klasą oraz członkini Zarządu Fundacji. Antropolożka kultury, mediatorka i trenerka empatycznej komunikacji. Absolwentka studiów w Instytucie Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, szkoły trenerów STOP, studiów podyplomowych Negocjacje i Mediacje (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz Intensywnego Treningu Porozumienia bez Przemocy I i II stopnia (Szkoła Empatii). Pracuje w oparciu o metodę Porozumienia bez Przemocy. Autorka materiałów edukacyjnych dotyczących edukacji cyfrowej (Cyfrowa Wyprawka, Fundacja Panoptykon) oraz przeciwdziałania przemocy. Jako trenerka wspiera szkoły, organizacje i innych trenerów w efektywnym komunikowaniu się i rozwiązywaniu konfliktów oraz rozwoju kompetencji cyfrowych. Wierzy, że kluczowy w przygotowaniu do życia w cyfrowym świecie jest rozwój umiejętności komunikacji, współpracy, empatii i odporności na manipulację.