Jak nauczycielka i nauczyciel mogą wprowadzać uważność w szkole? Marta Puciłowska rozmawia z Justyną Wiąckiewicz – prowadzącą projekt Uważna Żabka oraz współpracującą z Fundacją Edumind Uważność w Edukacji, o strategiach uważności, z których korzysta na co dzień w pracy w szkole.
Podcast powstał w ramach programu Rozmawiaj z Klasą, którego częścią jest projekt Krople Uważności. Krople Uważności realizuje Fundacja Szkoła z Klasą we współpracy z Fundacją Edumind Uważność w Edukacji dzięki finansowaniu AstraZeneca Young Health Programme.
Justyna Wiąckiewicz – certyfikowana trenerka uważności dla dzieci i nastolatków metodą Eline Snel©, ekspertka podejścia Self-Reg dr Shankera, edukatorka „Pozytywnej Dyscypliny w klasie”. Nauczycielka muzyki oraz edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego z kilkunastoletnim doświadczeniem. Przez 18 lat związana była ze środowiskiem monastycznym praktykując medytację i prowadząc badania naukowe nad średniowieczną tradycją muzyczno-liturgiczną. Obecnie najwięcej czasu spędza na muzykowaniu i pracy z dziećmi, czytaniu dobrych książek i spacerach po lesie.