Zmiana (w) przestrzeni edukacyjnej. Dobre praktyki architektoniczne i funkcjonalne z warszawskich szkół i przedszkoli

Data dodania:
9 czerwca 2020
Typ materiału:
publikacja
Poziom edukacji:
szkoła podstawowa klasy 1-3, szkoła podstawowa klasy 4-8, szkoła ponadpodstawowa
Dla kogo:
nauczyciele i nauczycielki
Obszar programowy:
angażujące środowiska uczenia się
Tagi:
dobre praktyki
Licencja:
Wszystkie prawa zastrzeżone

Jak zrobić zmianę (w) przestrzeni edukacyjnej? Przeczytacie w nowej publikacji Fundacji Szkoła z Klasą z dobrymi praktykami z warszawskich szkół i przedszkoli!

Przedstawiamy świeżo wydaną publikację Zmiana (w) przestrzeni edukacyjnej. Dobre praktyki architektoniczne i funkcjonalne z warszawskich szkół i przedszkoli.

Jeśli:

  • czujecie, że Wasza szkoła mogłaby być przestrzenią bardziej przyjazną i funkcjonalną
  • brakuje Wam miejsc, w których naprawdę lubicie w szkole przebywać
  • razi Was nijakość, zaniedbanie albo zwyczajna niepraktyczność przestrzeni w szkole
  • i przede wszystkim chcecie działać, żeby to zmienić

to serdecznie polecamy Wam nasza publikację! Znajdziecie tu dobre praktyki, prawdziwe przykłady zmiany, inspirujące rozwiązania i jasne wskazówki, co to właściwie znaczy „dobra przestrzeń” w szkole.

Zobacz również