Dobre praktyki programu Szkoła z Klasą. Praktyczne wykorzystanie metody design thinking w szkole

Data dodania:
13 stycznia 2021
Typ materiału:
publikacja
Poziom edukacji:
szkoła podstawowa klasy 1-3, szkoła podstawowa klasy 4-8, szkoła ponadpodstawowa
Dla kogo:
dyrektorzy i dyrektorki, nauczyciele i nauczycielki
Obszar programowy:
angażujące środowiska uczenia się
Tagi:
design thinking, dobre praktyki
Licencja:
CC-BY-SA 4.0

18. edycja Szkoły z Klasą 2.0 od początku miała być wyjątkowa, ale nikt nie spodziewał się, że będzie aż tak inna od poprzedzających. W połowie działań wybuchła światowa pandemia koronawirusa, a szkoły z dnia na dzień rozpoczęły zdalną pracę. Program realizowany dotąd w dwa semestry został wydłużony do trzech – zależało nam, żeby szkoły miały szansę mądrze dostosować swoje zadania do wyzwań zdalnego nauczania i sfinalizować przedsięwzięcia, które podjęli w ramach programu.

Doświadczenia szkół z tej wyjątkowej edycji programu zebraliśmy w poniższym materiale. Znajdziecie w nim opisy dwunastu dobrych praktyk, które zostały podzielona, tak jak program, na cztery etapy. Dzięki temu możecie sięgnąć po konkretne pomysły i rozwiązania, których potrzebujecie. Zachęcamy jednak do zapoznania się z całym materiałem, który, mamy nadzieję, będzie świetnym źródłem inspiracji.

Zobacz również