Przestrzeń fizyczna i architektoniczna

Data dodania:
30 listopada 2016
Typ materiału:
publikacja
Poziom edukacji:
szkoła podstawowa klasy 1-3, szkoła podstawowa klasy 4-8, szkoła ponadpodstawowa
Dla kogo:
nauczyciele i nauczycielki
Obszar programowy:
angażujące środowiska uczenia się
Tagi:
przestrzeń szkolna
Licencja:
CC-BY

Przestrzeń fizyczna, w której uczymy się, ma istotny wpływ na jakość nauki. Ale nie wystarczy choćby najbardziej nowoczesny i elegancki budynek szkoły, aby stwierdzić, że w tym miejscu mamy do czynienia z nowoczesną edukacją.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją Przestrzeń fizyczna i architektoniczna. Przestrzenie edukacji 21. Otwieramy Szkołę! Tom 1, w której przeczytacie o różnych aspektach fizycznej przestrzeni szkoły, które mogą mieć wpływ na jakość uczenia się w szkole.

Publikacja powstała w ramach projektu „Educational Spaces 21. Open up!” realizowanego przez Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy Think!, Gesellschaft zur Förderung des Hanseatic Institute for Entrepreneurship and Regional Development an der Universität Rostock e.V. oraz Rektorsakademien Utveckling AB ze środków Komisji Europejskiej w ramach programu ERASMUS+.

Zobacz również