Karolina Pluta

Studiowała polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach której ukończyła specjalizację animacja kultury. Współpracuje z kilkoma organizacjami pozarządowymi – prowadzi szkolenia i warsztaty dla młodych ludzi, pracowników instytucji kultury i seniorów. Od wielu lat współtworzy grupę teatralną. Ukończyła Szkołę Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Współpracowała z British Council przy projekcie Creative Cities. W programie Włączeni 2.0 prowadziła warsztaty z pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania oraz pracy metodą projektową.

 

Greta Droździel-Papuga

Absolwentka kulturoznawstwa i filologii polskiej, studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz w Instytucie Amerykanistyki i Studiów Polonijnych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Animatorka działająca ze społecznościami lokalnymi na rzecz poprawy swojej okolicy. Trenerka, edukatorka, autorka licznych materiałów edukacyjnych. Współpracuje z Fundacją na Miejscu, Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy, Domem Kultury Dorożkarnia, Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej. W programie Włączeni 2.0 prowadziła warsztaty z pozyskiwania sponsorów.

 

Michał Kropiński

W branży działa od 2008 roku. Ukończył studia z wiedzy o kulturze, a w trakcie nauki wygrał XIV edycję konkursu Grasz o Staż w kategorii „Promocja Online”. Realizuje kampanie w modelu B2C i B2B. Posiada doświadczenie zarówno w promocji z wykorzystaniem mediów społecznościowych jak i w szeroko pojętym marketingu online i tworzeniu contentu. Pracował z takimi markami jak Big Brother Ukraine, Indykpol, AVIA Polska, Digital Camera Polska. Tworzy i realizuje szkolenia związane z tematyką mediów społecznościowych dla młodzieży. W programie Włączeni 2.0 poprowadził warsztaty z promocji w SM.

 

Ewa Ostaficzuk – Olbrychska

Ukończyła z wyróżnieniem podyplomowy wydział Projektowania Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną Uniwersytetu Warszawskiego. Jej prace plastyczne były pokazywane na wystawach w Polsce. Obecnie znajdują się w wybranych warszawskich galeriach oraz w kolekcjach prywatnych w kraju i za granicą. Grafiki jej autorstwa zostały wykorzystane jako nadruki na ubraniach marki odzieżowej YES TO DRESS w kolekcji wiosna/lato 2017. Własne projekty odzieżowe prezentowała na BLOW PREMIUM TREND SHOW w Warszawie. W programie Włączeni 2.0 poprowadziła warsztaty z kreowania swojego wizerunku.