Poznaj nasze trenerki i trenerów – osoby, które na co dzień pracują z dziećmi, młodzieżą i z osobami dorosłymi. To z nimi możesz spotkać się podczas szkoleń online i szkoleń stacjonarnych w ramach programu Asy Internetu.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej. Autorka wielu scenariuszy, materiałów edukacyjnych i publikacji w zakresie wprowadzania nowych technologii do edukacji, programowania, a także z obszaru kreatywnych i aktywizujących metod nauczania. Trenerka, mentorka i ekspertka edukacyjna w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania), w projekcie Zaprogramuj Przyszłość, członkini grupy Superbelfrzy RP, laureatka Listy 100 w 2018 i 2019 roku, blogerka, prelegentka na wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.
Nauczycielka języka polskiego, socjoterapeutka, certyfikowana trenerka oświaty i rozwoju, wykładowczyni akademicka, ambasadorka ogólnopolskich programów edukacyjnych; prelegentka na ogólnopolskich konferencjach edukacyjnych, realizatorka ogólnopolskich i międzynarodowych projektów; autorka artykułów oraz kursów edukacyjnych dla wychowawców i polonistów, autorka bloga „Polski z klasą” oraz współautorka podręcznika do języka polskiego do klasy 4 i 5 „ZamieńMy słowo” wydawnictwa WSiP; współpracuje z czasopismami i portalami edukacyjnymi, tworząc artykuły i scenariusze zajęć; członkini grupy Superbelfrzy RP, laureatka konkursu Wielkopolski Nauczyciel Roku 2022.
Nauczyciel języka polskiego w Zespole Szkół Budowlanych w Radomiu. Trener w ogólnopolskich programach edukacyjnych, kulturalnych oraz dotyczących kompetencji medialnych i bezpiecznego korzystania z internetu. Lider Filmoteki Szkolnej w województwie mazowieckim. Prowadzi zajęcia jako edukator kulturalny w Mazowieckim Programie Edukacji Kulturalnej, a także prelekcje i warsztaty w ramach Interdyscyplinarnego Programu Edukacji Medialnej i Społecznej „KinoSzkoła”. Oprócz tego regularnie realizuje własne projekty dziennikarskie i filmowe dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Inspiruje do mądrego korzystania z aplikacji i smartfonów. Traktuje technologię jako narzędzie, a nie cel zajęć.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej. Autorka wielu scenariuszy, materiałów edukacyjnych i publikacji w zakresie wprowadzania nowych technologii do edukacji, programowania, a także z obszaru kreatywnych i aktywizujących metod nauczania. Trenerka, mentorka i ekspertka edukacyjna w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania), w projekcie Zaprogramuj Przyszłość, członkini grupy Superbelfrzy RP, laureatka Listy 100 w 2018 i 2019 roku, blogerka, prelegentka na wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.
Nauczycielka języka polskiego, socjoterapeutka, certyfikowana trenerka oświaty i rozwoju, wykładowczyni akademicka, ambasadorka ogólnopolskich programów edukacyjnych; prelegentka na ogólnopolskich konferencjach edukacyjnych, realizatorka ogólnopolskich i międzynarodowych projektów; autorka artykułów oraz kursów edukacyjnych dla wychowawców i polonistów, autorka bloga „Polski z klasą” oraz współautorka podręcznika do języka polskiego do klasy 4 i 5 „ZamieńMy słowo” wydawnictwa WSiP; współpracuje z czasopismami i portalami edukacyjnymi, tworząc artykuły i scenariusze zajęć; członkini grupy Superbelfrzy RP, laureatka konkursu Wielkopolski Nauczyciel Roku 2022.
Nauczyciel języka polskiego w Zespole Szkół Budowlanych w Radomiu. Trener w ogólnopolskich programach edukacyjnych, kulturalnych oraz dotyczących kompetencji medialnych i bezpiecznego korzystania z internetu. Lider Filmoteki Szkolnej w województwie mazowieckim. Prowadzi zajęcia jako edukator kulturalny w Mazowieckim Programie Edukacji Kulturalnej, a także prelekcje i warsztaty w ramach Interdyscyplinarnego Programu Edukacji Medialnej i Społecznej „KinoSzkoła”. Oprócz tego regularnie realizuje własne projekty dziennikarskie i filmowe dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Inspiruje do mądrego korzystania z aplikacji i smartfonów. Traktuje technologię jako narzędzie, a nie cel zajęć.
Superbelferka, anglistka, laureatka konkursu dla nauczycieli języka angielskiego – Pearson ELT Teacher Award 2017, autorka publikacji i warsztatów dla nauczycieli, m.in. w projekcie Lekcja: Enter. Trenerka w programie Asy Internetu. Prowadzi na Facebooku fanpage „Gamifikacja Edu” poświęcony grom i gamifikacji w edukacji. Absolwentka kierunku User Experience Design na SWPS w Katowicach. Specjalista do spraw marketingu i Employer Branding Manager w Future Processing Healthcare.
Ekspertka edukacyjna, trenerka i menedżerka, zajmująca się przede wszystkim tematyką praw człowieka, DEI, kompetencji międzykulturowych, dobrostanu oraz projektowania i zarządzania projektami społecznymi. Interesują ją także zagadnienia związane z obywatelstwem cyfrowym. Na przestrzeni ostatnich 20 lat współpracowała z wieloma organizacjami społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i Europie przy projektowaniu i wdrażaniu programów edukacyjnych. Jedną z najważniejszych grup docelowych jej działań są nauczyciele, dla których przygotowuje m.in. materiały edukacyjne i prowadzi warsztaty. Wierzy w efekt synergii. Kocha piękne i mądre książki dla dzieci i młodzieży.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, polonistka, nauczycielka informatyki, edukatorka. Jako trenerka kompetencji cyfrowych współpracuje z wieloma organizacjami i działa w wielu prestiżowych programach edukacyjnych m.in. Amazon STEM Kindloteka, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Informatyka bez granic, Zaprogramuj Przyszłość. Trenerka Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog. Ambasadorka Uniwersytetu dla dzieci. Wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S (Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali). Autorka wielu materiałów edukacyjnych dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Jest współtwórczynią autorskiego programu nauczania informatyki w klasach 1-3 „Cyfrowe wędrówki”. Należy do grupy innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy Mini.
Superbelferka, anglistka, laureatka konkursu dla nauczycieli języka angielskiego – Pearson ELT Teacher Award 2017, autorka publikacji i warsztatów dla nauczycieli, m.in. w projekcie Lekcja: Enter. Trenerka w programie Asy Internetu. Prowadzi na Facebooku fanpage „Gamifikacja Edu” poświęcony grom i gamifikacji w edukacji. Absolwentka kierunku User Experience Design na SWPS w Katowicach. Specjalista do spraw marketingu i Employer Branding Manager w Future Processing Healthcare.
Ekspertka edukacyjna, trenerka i menedżerka, zajmująca się przede wszystkim tematyką praw człowieka, DEI, kompetencji międzykulturowych, dobrostanu oraz projektowania i zarządzania projektami społecznymi. Interesują ją także zagadnienia związane z obywatelstwem cyfrowym. Na przestrzeni ostatnich 20 lat współpracowała z wieloma organizacjami społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i Europie przy projektowaniu i wdrażaniu programów edukacyjnych. Jedną z najważniejszych grup docelowych jej działań są nauczyciele, dla których przygotowuje m.in. materiały edukacyjne i prowadzi warsztaty. Wierzy w efekt synergii. Kocha piękne i mądre książki dla dzieci i młodzieży.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, polonistka, nauczycielka informatyki, edukatorka. Jako trenerka kompetencji cyfrowych współpracuje z wieloma organizacjami i działa w wielu prestiżowych programach edukacyjnych m.in. Amazon STEM Kindloteka, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Informatyka bez granic, Zaprogramuj Przyszłość. Trenerka Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog. Ambasadorka Uniwersytetu dla dzieci. Wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S (Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali). Autorka wielu materiałów edukacyjnych dla nauczycieli, uczniów i rodziców. Jest współtwórczynią autorskiego programu nauczania informatyki w klasach 1-3 „Cyfrowe wędrówki”. Należy do grupy innowacyjnych nauczycieli Superbelfrzy Mini.
Nauczycielka informatyki. Kształci dzieci, młodzież i dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych i programowania. Autorka programów autorskich, scenariuszy, artykułów, bloga Cyfrowi Tubylcy. Mentorka Aktywnej edukacji. Trenerka Stowarzyszenia Mistrzowie Kodowania (obecnie Cyfrowy Dialog) w programach Mistrzowie Kodowania i Zaprogramuj przyszłość oraz Fundacji Nowoczesna Polska w programie Cybernauci Cybernauci oraz Fundacji GoCarrots. Fanka kursów etwinngowych dotyczących nowych technologii. Laureatka kilku konkursów ogólnopolskich, wyróżniona przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce. Członkini grupy Superbelfrzy RP.
Nauczycielka Roku 2019. Współautorka książki “Jak nie zgubić dziecka w sieci?”. Pasjonatka nowoczesnych technologii. Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „ SPEcjalna edukacja cyfrowa”. Prowadzi warsztaty i szkolenia Rad Pedagogicznych. Współprowadzi bloga edukacyjnego www.specjalni.pl. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert, nadawany przez firmę Microsoft najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie. Jest czynną Ambasadorką programu eTwinning i Genially Polska. Asy Internetu to dla niej szansa na rozwój i budowanie relacji.
Laureatka tytuł Nauczyciel Roku 2017. Nauczycielka języka niemieckiego, zajęć artystycznych i zajęć rozwijających kreatywność w Szkole Podstawowej im. Karola Miarki w Pielgrzymowicach. Trenerka, tutorka I stopnia, mentorka oraz moderatorka. Dyplomowana arteterapeutka i trenerka treningu umiejętności społecznych. Edukatorka w zakresie nowoczesnych rozwiązań w edukacji. Prowadzi szkolenia z edukacji cyfrowej i medialnej, kompetencji miękkich oraz rozwoju osobistego z elementami arteterapii. Autorka materiałów edukacyjnych dotyczących nowoczesnych technologii i arteterapii w edukacji. Koordynatorka projektów i autorka innowacji pedagogicznych. Należy do grupy Superbelfrzy RP.
Nauczycielka informatyki. Kształci dzieci, młodzież i dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych i programowania. Autorka programów autorskich, scenariuszy, artykułów, bloga Cyfrowi Tubylcy. Mentorka Aktywnej edukacji. Trenerka Stowarzyszenia Mistrzowie Kodowania (obecnie Cyfrowy Dialog) w programach Mistrzowie Kodowania i Zaprogramuj przyszłość oraz Fundacji Nowoczesna Polska w programie Cybernauci Cybernauci oraz Fundacji GoCarrots. Fanka kursów etwinngowych dotyczących nowych technologii. Laureatka kilku konkursów ogólnopolskich, wyróżniona przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce. Członkini grupy Superbelfrzy RP.
Nauczycielka Roku 2019. Współautorka książki “Jak nie zgubić dziecka w sieci?”. Pasjonatka nowoczesnych technologii. Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „ SPEcjalna edukacja cyfrowa”. Prowadzi warsztaty i szkolenia Rad Pedagogicznych. Współprowadzi bloga edukacyjnego www.specjalni.pl. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert, nadawany przez firmę Microsoft najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie. Jest czynną Ambasadorką programu eTwinning i Genially Polska. Asy Internetu to dla niej szansa na rozwój i budowanie relacji.
Laureatka tytuł Nauczyciel Roku 2017. Nauczycielka języka niemieckiego, zajęć artystycznych i zajęć rozwijających kreatywność w Szkole Podstawowej im. Karola Miarki w Pielgrzymowicach. Trenerka, tutorka I stopnia, mentorka oraz moderatorka. Dyplomowana arteterapeutka i trenerka treningu umiejętności społecznych. Edukatorka w zakresie nowoczesnych rozwiązań w edukacji. Prowadzi szkolenia z edukacji cyfrowej i medialnej, kompetencji miękkich oraz rozwoju osobistego z elementami arteterapii. Autorka materiałów edukacyjnych dotyczących nowoczesnych technologii i arteterapii w edukacji. Koordynatorka projektów i autorka innowacji pedagogicznych. Należy do grupy Superbelfrzy RP.
Koordynatorka programu Solidarność. Podaj dalej!. Prowadziła programy międzynarodowe (Erasmus +) takiej jak m.in. CEDAR, Cyfrowa Historia. Ukończyła etnologię i antropologię kulturową oraz historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka szkoły trenerskiej Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych (STOP, 2022) oraz szkolenia trenerskiego Weź kurs na wielokulturowość pogłębiającego wiedzę i rozwijającego kompetencje międzykulturowe. Doświadczenie pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała przez ponad 10 lat w harcerstwie (ZHR), następnie jako wychowawczyni kolonijna, animatorka oraz trenerka Szkoły Dialogu, w ramach której prowadziła warsztaty o społeczności żydowskiej. Uwielbia las, ciekawostki językowe i dobre jedzenie.
Kulturoznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów, prodziekan ds. studenckich Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych, komunikacji w nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla szkół, instytucji kultury, organizacji pozarządowych i klientów biznesowych z zakresu współczesnych praktyk medialnych, komunikacji międzypokoleniowej (skierowanej zwłaszcza do Gen Z i Gen Alpha) i komunikacji w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem TikToka).
Jest trenerką, koordynatorką i ewaluatorką projektów oraz pedagożką teatru. Członkini Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Szkoli z komunikacji interpersonalnej, pomaga budować zespoły projektowe i pracować z różnymi grupami odbiorców. Interesuje ją dbanie o dobrostan (pracowniczy, rodzicielski, cyfrowy) oraz praca na zasobach/talentach grup. Kocha teatr, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Ceni też kino, literaturę (dobre powieści i reportaże – studiowała polonistykę, zawodowo zajmuje się redakcją tekstów edukacyjnych) i podróże (marzy o wyprawie do Portugalii).
Koordynatorka programu Solidarność. Podaj dalej!. Prowadziła programy międzynarodowe (Erasmus +) takiej jak m.in. CEDAR, Cyfrowa Historia. Ukończyła etnologię i antropologię kulturową oraz historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka szkoły trenerskiej Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych (STOP, 2022) oraz szkolenia trenerskiego Weź kurs na wielokulturowość pogłębiającego wiedzę i rozwijającego kompetencje międzykulturowe. Doświadczenie pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała przez ponad 10 lat w harcerstwie (ZHR), następnie jako wychowawczyni kolonijna, animatorka oraz trenerka Szkoły Dialogu, w ramach której prowadziła warsztaty o społeczności żydowskiej. Uwielbia las, ciekawostki językowe i dobre jedzenie.
Kulturoznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kultury i Mediów, prodziekan ds. studenckich Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych, komunikacji w nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla szkół, instytucji kultury, organizacji pozarządowych i klientów biznesowych z zakresu współczesnych praktyk medialnych, komunikacji międzypokoleniowej (skierowanej zwłaszcza do Gen Z i Gen Alpha) i komunikacji w social mediach (ze szczególnym uwzględnieniem TikToka).
Jest trenerką, koordynatorką i ewaluatorką projektów oraz pedagożką teatru. Członkini Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Szkoli z komunikacji interpersonalnej, pomaga budować zespoły projektowe i pracować z różnymi grupami odbiorców. Interesuje ją dbanie o dobrostan (pracowniczy, rodzicielski, cyfrowy) oraz praca na zasobach/talentach grup. Kocha teatr, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Ceni też kino, literaturę (dobre powieści i reportaże – studiowała polonistykę, zawodowo zajmuje się redakcją tekstów edukacyjnych) i podróże (marzy o wyprawie do Portugalii).
Koordynator i trener w programach edukacji cyfrowej (m.in. Mistrzowie Kodowania, Cyfrowy Dialog), nauczyciel mianowany. Absolwent Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz Uniwersytetu Szczecińskiego, oligofrenopedagog. Ukończył studia podyplomowe dotyczące coachingu. Przez 7 lat pracował w szkole podstawowej jako pedagog specjalny i nauczyciel informatyki. Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab realizowanego przez European Schoolnet w Brukseli. Współpracował m.in. z Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacją Orange, Fundacją Nowoczesna Polska. Autor publikacji naukowych, artykułów i scenariuszy dedykowanych nauczycielom.
Nauczycielka dyplomowana w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Jako ambasadorka programu etwinning z zaangażowaniem koordynuje i realizuje wiele projektów międzynarodowych. Jest współautorką treningów twórczości dla dzieci. Entuzjastka nowych technologii informatycznych, projektów zorientowanych społecznie. Członkini społeczności Superbelfrzy. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami. Jej klasowa kraina pełna jest projektów, pytań i fascynujących doświadczeń. Okazuje się, że jest prawdziwą „antymistrzynią” w gotowaniu zupy z groszku. Na szczęście w pracy łączy pomysły i kreatywność w równych proporcjach. Gdy nie jest zajęta edukacyjnymi przygodami, uwielbia spędzać czas w górach, nad morzem podczas długich spacerów.
Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i reżyserka spektakli teatralnych dzieci i młodzieży. Chodzi po górach (choć czasem wolałaby wjeżdżać), jeździ na nartach, należy do szkółki pływackiej, ma patent żeglarski, kocha teatr. Posiada niezwykłą zdolność – potrafi zasuszyć każdą roślinę doniczkową nawet kaktusa. Jej ulubiona pora roku to zima. Ulubiony kolor-bez znaczenia jeśli jest niebieski. Gdyby miała psa nazwałaby go Kapsel.
Koordynator i trener w programach edukacji cyfrowej (m.in. Mistrzowie Kodowania, Cyfrowy Dialog), nauczyciel mianowany. Absolwent Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz Uniwersytetu Szczecińskiego, oligofrenopedagog. Ukończył studia podyplomowe dotyczące coachingu. Przez 7 lat pracował w szkole podstawowej jako pedagog specjalny i nauczyciel informatyki. Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab realizowanego przez European Schoolnet w Brukseli. Współpracował m.in. z Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacją Orange, Fundacją Nowoczesna Polska. Autor publikacji naukowych, artykułów i scenariuszy dedykowanych nauczycielom.
Nauczycielka dyplomowana w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Jako ambasadorka programu etwinning z zaangażowaniem koordynuje i realizuje wiele projektów międzynarodowych. Jest współautorką treningów twórczości dla dzieci. Entuzjastka nowych technologii informatycznych, projektów zorientowanych społecznie. Członkini społeczności Superbelfrzy. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami. Jej klasowa kraina pełna jest projektów, pytań i fascynujących doświadczeń. Okazuje się, że jest prawdziwą „antymistrzynią” w gotowaniu zupy z groszku. Na szczęście w pracy łączy pomysły i kreatywność w równych proporcjach. Gdy nie jest zajęta edukacyjnymi przygodami, uwielbia spędzać czas w górach, nad morzem podczas długich spacerów.
Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i reżyserka spektakli teatralnych dzieci i młodzieży. Chodzi po górach (choć czasem wolałaby wjeżdżać), jeździ na nartach, należy do szkółki pływackiej, ma patent żeglarski, kocha teatr. Posiada niezwykłą zdolność – potrafi zasuszyć każdą roślinę doniczkową nawet kaktusa. Jej ulubiona pora roku to zima. Ulubiony kolor-bez znaczenia jeśli jest niebieski. Gdyby miała psa nazwałaby go Kapsel.
Socjolożka, pedagożka, terapeutka, od ponad dziecięciu lat wychowawczyni w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego w Białymstoku. Propaguje i realizuje idee oraz zasady związane z kształtowaniem odpowiedzialnych i bezpiecznych zachowań podczas korzystania z multimediów i internetu. Współtwórczyni programów profilaktycznych realizowanych wśród dzieci i młodzieży wykluczonej i zagrożonej wykluczeniem społecznym. Trenerka warsztatów medialnych dla dzieci i młodzieży, nauczycieli i rodziców.
Z wykształcenia socjolożka, mediatorka i menadżerka NGO. Trenerka i ekspertka edukacji medialnej, wiceprezeska zarządu Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog. Od wielu lat zaangażowana w szerzenie kompetencji medialnych i cyfrowych oraz w działania na rzecz praw człowieka i budowania społeczeństwa wielokulturowego. Pomysłodawczyni i/lub realizatorka projektów edukacyjnych, m.in: Cybernauci, Szkolni Liderzy Edukacji Zdalnej, Zaprogramuj Przyszłość, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Weź kurs na wielokulturowość. Autorka i współautorka materiałów edukacyjnych dla nauczycieli i nauczycielek. Współtwórczyni Europejskiego Modelu Edukacji Medialnej dla Pracowników Młodzieżowych EMELS oraz Modelu Edukacji Medialnej i Cyfrowej MEMIC.
Współzałożycielka i prezeska zarządu Fundacji Szkoła z Klasą, absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych i studiów dla menedżerów NGO Promengo. Trenerka i autorka programów szkoleń oraz publikacji dla nauczycieli i dyrektorów szkół. Zajmuje się doskonaleniem zawodowym nauczycieli, wprowadza do szkół innowacyjne metody nauczania. Konsultantka przy ministerstwach: cyfryzacji, edukacji narodowej i rozwoju. Wpisana na listę New Europe 100 zbierającą innowatorów z Europy Środkowej i Wschodniej, wyróżniona przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce.
Socjolożka, pedagożka, terapeutka, od ponad dziecięciu lat wychowawczyni w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego w Białymstoku. Propaguje i realizuje idee oraz zasady związane z kształtowaniem odpowiedzialnych i bezpiecznych zachowań podczas korzystania z multimediów i internetu. Współtwórczyni programów profilaktycznych realizowanych wśród dzieci i młodzieży wykluczonej i zagrożonej wykluczeniem społecznym. Trenerka warsztatów medialnych dla dzieci i młodzieży, nauczycieli i rodziców.
Z wykształcenia socjolożka, mediatorka i menadżerka NGO. Trenerka i ekspertka edukacji medialnej, wiceprezeska zarządu Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog. Od wielu lat zaangażowana w szerzenie kompetencji medialnych i cyfrowych oraz w działania na rzecz praw człowieka i budowania społeczeństwa wielokulturowego. Pomysłodawczyni i/lub realizatorka projektów edukacyjnych, m.in: Cybernauci, Szkolni Liderzy Edukacji Zdalnej, Zaprogramuj Przyszłość, Centrum Mistrzostwa Informatycznego, Weź kurs na wielokulturowość. Autorka i współautorka materiałów edukacyjnych dla nauczycieli i nauczycielek. Współtwórczyni Europejskiego Modelu Edukacji Medialnej dla Pracowników Młodzieżowych EMELS oraz Modelu Edukacji Medialnej i Cyfrowej MEMIC.
Współzałożycielka i prezeska zarządu Fundacji Szkoła z Klasą, absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych i studiów dla menedżerów NGO Promengo. Trenerka i autorka programów szkoleń oraz publikacji dla nauczycieli i dyrektorów szkół. Zajmuje się doskonaleniem zawodowym nauczycieli, wprowadza do szkół innowacyjne metody nauczania. Konsultantka przy ministerstwach: cyfryzacji, edukacji narodowej i rozwoju. Wpisana na listę New Europe 100 zbierającą innowatorów z Europy Środkowej i Wschodniej, wyróżniona przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych za działalność na rzecz rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce.
Antropolożka kultury, mediatorka i trenerka empatycznej komunikacji. Absolwentka studiów w Instytucie Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, szkoły trenerów STOP, studiów podyplomowych Negocjacje i Mediacje (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz Intensywnego Treningu Porozumienia bez Przemocy I i II stopnia (Szkoła Empatii). Pracuje w oparciu o metodę Porozumienia bez Przemocy. Autorka materiałów edukacyjnych dotyczących edukacji cyfrowej (Cyfrowa Wyprawka, Fundacja Panoptykon) oraz przeciwdziałania przemocy. Jako trenerka wspiera szkoły, organizacje i innych trenerów w efektywnym komunikowaniu się i rozwiązywaniu konfliktów oraz rozwoju kompetencji cyfrowych.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka niemieckiego w Międzynarodowej Szkole Podstawowej „Paderewski” w Lublinie, w której pełni też rolę liderki programu międzynarodowego IB Primary Years Programme (PYP). Autorka i koordynatorka kilku projektów unijnych. Współpracowała przy projektach realizowanych z Polsko-Niemiecką Wymianą Młodzieży i Goethe Institut. W pracy z uczniami bardzo ważne jest dla niej budowanie relacji, rozwijanie myślenia, wzmacnianie u uczniów poczucia sprawczości i szczęścia. Projektuje trandyscyplinarne lekcje oparte na dociekaniu (inquiry based learning). Uczy najmłodszych uczniów świadomego korzystania z nowych technologii, prowadzi warsztaty dla nauczycieli i nauczycielek.
Doktor psychologii, nauczycielka Międzynarodowych Szkół „Paderewski” w Lublinie. Zawodowo związana z programem matury międzynarodowej IBO jako nauczycielka teorii wiedzy i psychologii oraz koordynator programu matury międzynarodowej IB DP. Prowadzi szkolenia z zakresu TIK, kompetencji miękkich oraz nauczania teorii wiedzy dla nauczycieli z całego świata. Posiada certyfikat MCE: Microsoft Certified Educator oraz Google Certified Educator. W 2018 roku nominowana do nagrody Nauczyciel Roku, a w 2019 laureatka konkursu EduInspirator za aktywne angażowanie się w realizację międzynarodowych projektów edukacyjnych Erasmus+, ich najwyższą jakość i dzielenie się z innymi nauczycielami. Członkini grupy Superbelfrzy RP.
Antropolożka kultury, mediatorka i trenerka empatycznej komunikacji. Absolwentka studiów w Instytucie Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, szkoły trenerów STOP, studiów podyplomowych Negocjacje i Mediacje (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej) oraz Intensywnego Treningu Porozumienia bez Przemocy I i II stopnia (Szkoła Empatii). Pracuje w oparciu o metodę Porozumienia bez Przemocy. Autorka materiałów edukacyjnych dotyczących edukacji cyfrowej (Cyfrowa Wyprawka, Fundacja Panoptykon) oraz przeciwdziałania przemocy. Jako trenerka wspiera szkoły, organizacje i innych trenerów w efektywnym komunikowaniu się i rozwiązywaniu konfliktów oraz rozwoju kompetencji cyfrowych.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka niemieckiego w Międzynarodowej Szkole Podstawowej „Paderewski” w Lublinie, w której pełni też rolę liderki programu międzynarodowego IB Primary Years Programme (PYP). Autorka i koordynatorka kilku projektów unijnych. Współpracowała przy projektach realizowanych z Polsko-Niemiecką Wymianą Młodzieży i Goethe Institut. W pracy z uczniami bardzo ważne jest dla niej budowanie relacji, rozwijanie myślenia, wzmacnianie u uczniów poczucia sprawczości i szczęścia. Projektuje trandyscyplinarne lekcje oparte na dociekaniu (inquiry based learning). Uczy najmłodszych uczniów świadomego korzystania z nowych technologii, prowadzi warsztaty dla nauczycieli i nauczycielek.
Doktor psychologii, nauczycielka Międzynarodowych Szkół „Paderewski” w Lublinie. Zawodowo związana z programem matury międzynarodowej IBO jako nauczycielka teorii wiedzy i psychologii oraz koordynator programu matury międzynarodowej IB DP. Prowadzi szkolenia z zakresu TIK, kompetencji miękkich oraz nauczania teorii wiedzy dla nauczycieli z całego świata. Posiada certyfikat MCE: Microsoft Certified Educator oraz Google Certified Educator. W 2018 roku nominowana do nagrody Nauczyciel Roku, a w 2019 laureatka konkursu EduInspirator za aktywne angażowanie się w realizację międzynarodowych projektów edukacyjnych Erasmus+, ich najwyższą jakość i dzielenie się z innymi nauczycielami. Członkini grupy Superbelfrzy RP.
Doktor historii i nauczyciel, absolwent Uniwersytetu Śląskiego, autor artykułów naukowych z zakresu historii nowożytnego państwa i Kościoła oraz scenariuszy, ścieżek i projektów edukacyjnych. Egzaminator OKE w zakresie historii, trener Google Apps (G Suite) i moderator w programie Szkoła z Klasą 2.0. Gitarzysta bluesowy i autor piosenek. Prowadzi szkolenia z zakresu TIK, licytacje charytatywne, organizuje debaty oksfordzkie i koncerty we współpracy z lokalnymi stowarzyszeniami z Górnego Śląska.
Edukatorka i trenerka z ponad 20-letnim stażem pracy w edukacji; koordynatorka programów edukacyjnych; autorka materiałów dla nauczycieli, współautorka Autorskiego programu nauczania edukacji wczesnoszkolnej „Razem”; należy do społeczności Superbelfrzy RP; specjalizuje się w obywatelstwie cyfrowym, efektywnym uczeniu się i aktywizacji społecznej uczniów i uczennic; chętnie wykorzystuje metodę Design Thinking; o swoich pomysłach na rozwój edukacji w Polsce pisze na blogu „Dla Nauczycieli”.
Absolwentka Wiedzy o Kulturze w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowych studiów dla tłumaczy ustnych European Masters in Conference Interpreting na UW. Pracowała jako tłumaczka dla wielu firm i instytucji, jest akredytowaną tłumaczką dla instytucji unijnych, była nauczycielką języka hiszpańskiego. Absolwentka szkoły trenerów STOP, tworzy i prowadzi warsztaty z umiejętności miękkich, nie tylko dla nauczycieli. Korzysta z elementów metody design thinking i storytellingu, dzieli się swoim doświadczeniem pedagogicznym i umiejętnościami dotyczącymi wystąpień publicznych.
Doktor historii i nauczyciel, absolwent Uniwersytetu Śląskiego, autor artykułów naukowych z zakresu historii nowożytnego państwa i Kościoła oraz scenariuszy, ścieżek i projektów edukacyjnych. Egzaminator OKE w zakresie historii, trener Google Apps (G Suite) i moderator w programie Szkoła z Klasą 2.0. Gitarzysta bluesowy i autor piosenek. Prowadzi szkolenia z zakresu TIK, licytacje charytatywne, organizuje debaty oksfordzkie i koncerty we współpracy z lokalnymi stowarzyszeniami z Górnego Śląska.
Edukatorka i trenerka z ponad 20-letnim stażem pracy w edukacji; koordynatorka programów edukacyjnych; autorka materiałów dla nauczycieli, współautorka Autorskiego programu nauczania edukacji wczesnoszkolnej „Razem”; należy do społeczności Superbelfrzy RP; specjalizuje się w obywatelstwie cyfrowym, efektywnym uczeniu się i aktywizacji społecznej uczniów i uczennic; chętnie wykorzystuje metodę Design Thinking; o swoich pomysłach na rozwój edukacji w Polsce pisze na blogu „Dla Nauczycieli”.
Absolwentka Wiedzy o Kulturze w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowych studiów dla tłumaczy ustnych European Masters in Conference Interpreting na UW. Pracowała jako tłumaczka dla wielu firm i instytucji, jest akredytowaną tłumaczką dla instytucji unijnych, była nauczycielką języka hiszpańskiego. Absolwentka szkoły trenerów STOP, tworzy i prowadzi warsztaty z umiejętności miękkich, nie tylko dla nauczycieli. Korzysta z elementów metody design thinking i storytellingu, dzieli się swoim doświadczeniem pedagogicznym i umiejętnościami dotyczącymi wystąpień publicznych.
Nauczycielka języka angielskiego, z pasją do podróży, poznawania różnych kultur i nauki nowych języków. Jako ambasadorka programu eTwinning z ogromnym entuzjazmem realizuje projekty międzynarodowe, łącząc uczniów z różnych zakątków świata. Członkini grupy SuperbelfrzyRP, stale poszerzająca swoje horyzonty edukacyjne. Zafascynowana nowymi technologiami i współpracą międzynarodową, nieustannie poszukuje innowacyjnych metod, by inspirować swoich uczniów do rozwijania umiejętności językowych oraz pewności siebie w komunikacji na globalnej scenie.
Trenerka i coachka. Facylitatorka metody Google CSI:Lab Design Thinking w programie Projektanci Innowacji PFR. Trenerka szkoleń międzynarodowych realizowanych w programie Erasmus+ oraz Europejski Korpus Solidarności. Należy do zespołu trenerskiego European Youth Forum. Na co dzień pracuje w Biurze Karier Uniwersytetu Łódzkiego, wspierając studentki i studentów w rozwoju zawodowym. Prowadziła szkolenia w ramach programu Rozwój Kompetencji Cyfrowych realizowanych w partnerstwie z Facebookiem. Szkoliła uczniów, nauczycieli oraz rodziców w ramach projektu Cybernauci realizowanego przez Fundację Nowoczesna Polska. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Doktor nauk humanistycznych. Metodyk, edukator, czynny zawodowo nauczyciel języka polskiego. Pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Polonistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego.
Nauczycielka języka angielskiego, z pasją do podróży, poznawania różnych kultur i nauki nowych języków. Jako ambasadorka programu eTwinning z ogromnym entuzjazmem realizuje projekty międzynarodowe, łącząc uczniów z różnych zakątków świata. Członkini grupy SuperbelfrzyRP, stale poszerzająca swoje horyzonty edukacyjne. Zafascynowana nowymi technologiami i współpracą międzynarodową, nieustannie poszukuje innowacyjnych metod, by inspirować swoich uczniów do rozwijania umiejętności językowych oraz pewności siebie w komunikacji na globalnej scenie.
Trenerka i coachka. Facylitatorka metody Google CSI:Lab Design Thinking w programie Projektanci Innowacji PFR. Trenerka szkoleń międzynarodowych realizowanych w programie Erasmus+ oraz Europejski Korpus Solidarności. Należy do zespołu trenerskiego European Youth Forum. Na co dzień pracuje w Biurze Karier Uniwersytetu Łódzkiego, wspierając studentki i studentów w rozwoju zawodowym. Prowadziła szkolenia w ramach programu Rozwój Kompetencji Cyfrowych realizowanych w partnerstwie z Facebookiem. Szkoliła uczniów, nauczycieli oraz rodziców w ramach projektu Cybernauci realizowanego przez Fundację Nowoczesna Polska. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Doktor nauk humanistycznych. Metodyk, edukator, czynny zawodowo nauczyciel języka polskiego. Pracownik naukowo-dydaktyczny w Instytucie Polonistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim, prowadzi również indywidualne zajęcia w zakresie rewalidacji. Autorka scenariuszy, materiałów edukacyjnych i prezentacji do podręcznika „Ale to ciekawe.” Trenerka i mentorka w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania) i w projekcie Zaprogramuj Przyszłość. Członkini grupy innowacyjnych nauczycieli – Superbelfrzy mini, prelegentka na wielu ogólnopolskich konferencjach. Kocha psy. Swoją miłość do czworonogów wyraża udzielając się wolontariacko w Stowarzyszeniu „Matuzalki.” Najchętniej ładuje akumulatory podczas górskich wycieczek i wypraw rowerowych.
Dyrektorka Przedszkola Samorządowego w Grabownicy Starzeńskiej. Absolwentka filologii polskiej, nauczycielka j. polskiego w szkole podstawowej. Ukończyła studia podyplomowe z edukacji medialnej, zarządzania instytucją oświatową w zreformowanym systemie edukacji. Wcześniej konsultantka j. polskiego Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego na terenie województwa podkarpackiego. Autorka innowacji pedagogicznych. Współpracuje z wieloma instytucjami i wspiera nauczycieli w rozwijaniu kompetencji cyfrowych i medialnych w przedszkolu.
Pomaga ludziom rozwijać kompetencje cyfrowe. Koordynuje projekty. Podpowiada jak bezpiecznie i skutecznie wykorzystywać potencjał nowych technologii w edukacji, kulturze oraz w życiu prywatnym. Pracuje z osobami w różnym wieku: od przedszkola do seniora. W wolnych chwilach działa w Bydgoskiej Radzie ds. Równego Traktowania oraz w Antyprzemocowej Sieci Kobiet przy Fundacji Feminoteka. Odpoczywa jeżdżąc na rowerze lub rozwiązując obrazki logiczne. W Fundacji Szkoła z Klasą szkoli w programach Asy Internetu oraz Razem w Klasie.
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim, prowadzi również indywidualne zajęcia w zakresie rewalidacji. Autorka scenariuszy, materiałów edukacyjnych i prezentacji do podręcznika „Ale to ciekawe.” Trenerka i mentorka w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog (wcześniej Stowarzyszenie Mistrzowie Kodowania) i w projekcie Zaprogramuj Przyszłość. Członkini grupy innowacyjnych nauczycieli – Superbelfrzy mini, prelegentka na wielu ogólnopolskich konferencjach. Kocha psy. Swoją miłość do czworonogów wyraża udzielając się wolontariacko w Stowarzyszeniu „Matuzalki.” Najchętniej ładuje akumulatory podczas górskich wycieczek i wypraw rowerowych.
Dyrektorka Przedszkola Samorządowego w Grabownicy Starzeńskiej. Absolwentka filologii polskiej, nauczycielka j. polskiego w szkole podstawowej. Ukończyła studia podyplomowe z edukacji medialnej, zarządzania instytucją oświatową w zreformowanym systemie edukacji. Wcześniej konsultantka j. polskiego Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego na terenie województwa podkarpackiego. Autorka innowacji pedagogicznych. Współpracuje z wieloma instytucjami i wspiera nauczycieli w rozwijaniu kompetencji cyfrowych i medialnych w przedszkolu.
Pomaga ludziom rozwijać kompetencje cyfrowe. Koordynuje projekty. Podpowiada jak bezpiecznie i skutecznie wykorzystywać potencjał nowych technologii w edukacji, kulturze oraz w życiu prywatnym. Pracuje z osobami w różnym wieku: od przedszkola do seniora. W wolnych chwilach działa w Bydgoskiej Radzie ds. Równego Traktowania oraz w Antyprzemocowej Sieci Kobiet przy Fundacji Feminoteka. Odpoczywa jeżdżąc na rowerze lub rozwiązując obrazki logiczne. W Fundacji Szkoła z Klasą szkoli w programach Asy Internetu oraz Razem w Klasie.
Nauczyciel Roku 2013, członek grupy Superbelfrzy RP, nauczyciel angielskiego i wychowania fizycznego w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie. Współtwórca polskiego podcastu edukacyjnego EduGadki. Współinicjator akcji #zadajęzsensem. Propagator Godziny Geniuszu w Polsce. Innowator w projekcie Popojutrze 2.0 i współautor nagrodzonej publikacji pt. Godziny Rozwoju. Projekty jego uczniów zdobywają nagrody w konkursach ogólnopolskich i zagranicznych. Pasjonat kungfu, turystyki rowerowej. Były tancerz i trener tańca towarzyskiego, a obecnie certyfikowany instruktor wushu.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, przedszkolnej, wychowania do życia w rodzinie, chemii i geografii. Akredytowany doradca metodyczny Gdyńskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli, ambasador Wiosny Edukacji, trener w Międzynarodowym Konkursie Kreatywności „Odyseja Umysłu”, mentor Class Dojo, Nauczyciel Roku – Rotary Gdynia – 2018, prelegent konferencji Pomorska Noc Belfrów oraz współorganizator i prelegent konferencji PoGODNy impuls dla edukacji, Halo, ja tu jestem! Aktywnie włącza uczniów w realizację projektów eTwinning. Wykorzystuje w pracy metody aktywizujące, korzysta z wielu aplikacji i technologii TIK.
Nauczyciel Roku 2013, członek grupy Superbelfrzy RP, nauczyciel angielskiego i wychowania fizycznego w V Liceum Ogólnokształcącym im. Janusza Korczaka w Tarnowie. Współtwórca polskiego podcastu edukacyjnego EduGadki. Współinicjator akcji #zadajęzsensem. Propagator Godziny Geniuszu w Polsce. Innowator w projekcie Popojutrze 2.0 i współautor nagrodzonej publikacji pt. Godziny Rozwoju. Projekty jego uczniów zdobywają nagrody w konkursach ogólnopolskich i zagranicznych. Pasjonat kungfu, turystyki rowerowej. Były tancerz i trener tańca towarzyskiego, a obecnie certyfikowany instruktor wushu.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, przedszkolnej, wychowania do życia w rodzinie, chemii i geografii. Akredytowany doradca metodyczny Gdyńskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli, ambasador Wiosny Edukacji, trener w Międzynarodowym Konkursie Kreatywności „Odyseja Umysłu”, mentor Class Dojo, Nauczyciel Roku – Rotary Gdynia – 2018, prelegent konferencji Pomorska Noc Belfrów oraz współorganizator i prelegent konferencji PoGODNy impuls dla edukacji, Halo, ja tu jestem! Aktywnie włącza uczniów w realizację projektów eTwinning. Wykorzystuje w pracy metodya ktywizujące, korzysta z wielu aplikacji i technologii TIK.